TVR lansează un nou produs informativ, distribuit prin terminalele ZebraPay, de tip self-service

TVR.RO | actualizat: Joi, 28 Iunie 2012

Parteneriatul dintre TVR şi ZebraPay este unic pe piaţa media din România


Televiziunea publică şi ZebraPay - companie care oferă servicii de plată electronice prin intermediul unor terminale de tip self-service - au încheiat săptămâna trecută un parteneriat prin care TVR va distribui către publicul larg ştiri de interes general, prin intermediul unui crawl permanent pe monitoarele terminalelor ZebraPay.

Prin acest parteneriat, care este unic pe piaţa media românească, TVR oferă un flux RSS customizat, care conţine ştirile zilei, informaţii despre vreme şi curs valutar, dar şi alte informaţii de interes general. ZebraPay deţine în prezent 600 de terminale în marile oraşe ale ţării - circa o treime sunt în Bucureşti - , dar îşi propune extinderea reţelei până la 5.000 de puncte de prezentare.

Terminalele ZebraPay sunt disponibile în locaţii precum supermarket-uri, hipermarket-uri, centre şi galerii comerciale, pieţe agroalimentare, universităţi şi campusuri universitare, colegii, licee şi benzinării. În prezent, clienţii ZebraPay au posibilitatea să încarce cartele telefonice prin cea mai nouă tehnologie TopUp, să achiziţioneze coduri Paysafecard, viniete pentru România şi Ungaria, cupoane de reduceri, bilete de autocar, jocuri, licenţe software, abonamente la presă, muzică şi de a plăti cash pentru cumpărăturile efectuate online.

Din statisticile companiei, terminalele - pe care rulează acum crawl-ul de ştiri TVR - sunt expuse unui număr de peste peste 1 milion de vizitatori pe zi. Acestea atrag zilnic peste 1.500 de clienţi unici şi peste 3.000 de curioşi care navighează prin meniul terminalelor.

„Inovaţia este una dintre valorile televiziunii publice, identificate în procesul de elaborare a Cartei TVR, început în 2011", declară Alexandru Lăzescu, Preşedinte şi Director General al televiziunii publice. „Inovăm în creaţia şi modul de distribuţie a conţinutului TV. Inovăm în interactivitatea şi comunicarea cu publicul nostru. Inovăm încă de pe acum în relaţia cu noile tehnologii, pentru a fi un jucător de referinţă pe piaţa de televiziune în următoarele decenii", explică Lăzescu ideea acestui parteneriat.

„ZebraPay oferă clienţilor săi o soluţie modernă de reducere a timpului alocat plăţilor, printr-o interfaţă prietenoasă şi uşor de utilizat. Înţelegem şi răspundem cu succes nevoii de transparenţă, încredere şi comoditate, ceea ce ne aduce în fiecare lună tot mai mulţi clienţi fideli încântaţi de experienţa utilizării serviciilor noastre. Am văzut în parteneriatul cu TVR o oportunitate de a aduce valoare adăugată serviciilor disponibile la terminalele noastre, dar şi un element de diferenţiere", a declarat Lucian Butnaru, CEO al ZebraPay şi cunoscut antreprenor în domeniul IT.

Printre proiectele de dezvoltare ale TVR utilizând noile tehnologii se numără: relansarea canalului de ştiri TVR INFO şi dezvoltarea unei aplicaţii care permite vizionarea live a canalului pe telefoanele inteligente; transmisiunile simultane pe TV şi pe web a unor programe de anvergură (ex. Festivalul George Enescu, Eurovision 2012); o platformă video online ce va permite vizionarea producţiilor TVR - inclusiv de arhivă - pe Internet.

Comunicarea directă şi interactivă cu publicul său este o prioritate pentru TVR, iar difuzarea de conţinut prin intermediul unor terminale de tip self-service se aliniază acestui obiectiv. Alte proiecte dezvoltate de TVR în această direcţie în ultimul an sunt Întâlniri în afara cutiei, o serie de proiecţii şi dezbateri cu tinerii, în parteneriat cu Fundaţia Friends For Friends (FFFF) şi Turul TVR, care atrage anual circa 1.000 de vizitatori, în special elevi şi studenţi.


Despre ZebraPay
Fondată în anul 2009, ZebraPay oferă cea mai simplă şi rapidă metodă de efectuare a plăţilor electronice prin terminale de tip self-service. Astfel, clienţii săi au posibilitatea de a plăti cash la terminale o gamă largă de produse şi servicii aflată într-un proces continuu de diversificare.
În prezent, clienţii ZebraPay au posibilitatea să încarce cartele telefonice prin cea mai nouă tehnologie TopUp, să achiziţioneze coduri Paysafecard, viniete pentru România şi Ungaria, cupoane de reduceri, bilete de autocar, jocuri, abonamente la presă, licenţe software, muzică şi de a plăti cash pentru cumpărăturile efectuate online, iar în curand vor putea efectua plata facturilor, a ratelor, a primelor de asigurare, a taxelor şi impozitelor, a biletelor de avion, a biletelor la evenimente şi multe altele.
Terminalele ZebraPay sunt disponibile în locaţii precum supermarket-uri, hipermarket-uri, centre şi galerii comerciale, pieţe agroalimentare, universităţi şi campusuri universitare, colegii, licee şi benzinării. Compania deţine în prezent 600 de terminale, dar îşi propune să îşi extindă reţeaua până la 5.000 de puncte de prezentare (proprii şi franciză).


Despre TVR:
TVR are statut de instituţie publică şi emite pe şase canale (www.tvr.ro). Deţinem şi un canal experimental, care emite în sistem High Definition: TVR HD. TVR acoperă cele mai importante ştiri la nivel naţional, prin cinci studiouri teritoriale.
TVR îşi desfăşoară activitatea sub controlul Parlamentului, în conformitate cu Legea nr. 41/1994 (http://www.tvr.ro/articol_organizatie.php?id=61903). Preşedintele Consiliului de Administraţie (CA) este numit de Parlament, pe o perioadă de 4 ani. CA cuprinde 13 persoane, desemnate prin votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor.
Principala sursă de finanţare a televiziunii publice o reprezintă taxa TV, care în acest moment este cea mai scăzută din Uniunea Europeana, adică 4 lei/familie lunar. Fondurile pe care Televiziunea Română le primeşte de la bugetul de stat merg în proporţie de 98% direct către Societatea Naţională de Radiocomunicaţii, pentru transmisia terestră.
Suntem afiliaţi la cele mai importante organizaţii internaţionale din domeniul audiovizualului, ceea ce ne oferă un avantaj competitiv în materie de calitate a producţiilor pe care le difuzăm: EBU (European Broadcasting Union), EGTA (European Group of Television Advertising), CIRCOM Regional (Asociaţia Televiziunilor Publice Regionale din Europa), Arte France, IFTA (Federaţia Internaţională a Arhivelor de Televiziune).
TVR a început un proces de redefinire a rolului de serviciu public. Noua abordare pune accent pe dezbateri, traininguri, parteneriate strategice şi schimburi de idei cu societatea civilă, profesioniştii de media şi organizaţiile de profil. Astfel, TVR îşi propune să crească, pe termen lung, calitatea producţiilor şi a dialogului cu publicul şi să devină un reper în materie de jurnalism responsabil.