CONDIŢII GENERALE:
1) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European;
2) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
3) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
4) are capacitate deplină de exerciţiu;
5) are o stare de sănatate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
6) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice, potrivit cerinţelor postului scos la concurs ;
7) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
8) nu se află într-o stare de incompatibilitate cu funcţia pentru care candidează, în conformitate cu prevederile Legii nr. 41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, după caz.
RESPONSABILITĂŢI: Întreţinerea centralei telefonice şi a infrastructurii de cabluri telefonice aferente.
CERINŢE: Studii medii în profilul / specializarea: electrotehnică, poştă şi telecomunicaţii, experienţă în specialitate / domeniul telecomunicaţii – minim 3 ani, OBLIGATORIU ŞI ELIMINATORIU: Cunoştinţe/atestat hardware şi software pentru Centrala Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise; cunoştinţe şi abilităţi specifice: cunoştinţe de telecomunicaţii şi normative de specialitate; aptitudini personale: atenţie şi putere de concentrare, putere de decizie, stare de sănătate bună.
TEMATICĂ şi BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVĂ:
• documentaţie centrală telefonică Alcatel-Lucent Omnipcx de pe site-ul: http://www.pentagon.ro/centrala-telefonica-alcatel-omnipcx-office.html;
• documentaţie aferentă serviciilor de telefonie fixă, analog, digital şi IP.
PROBĂ DE CONCURS: probă practică şi interviu final
Dacă doriţi să lucraţi într-o echipă competitivă şi sunteţi interesat de acest post, aşteptăm candidatura dumneavoastră care va conţine obligatoriu documentele precizate mai jos la CONŢINUTUL DOSARULUI DE CONCURS, la Registratura SRTv din Strada Ermil Pangratti, la adresa: Societatea Română de Televiziune, Calea Dorobanţilor nr. 191, sector 1, corp Studiouri Pangratti, etaj 4, Bucureşti sau e-mail: recrutare.selectie@tvr.ro, în perioada 28.04.2022 – 12.05.2022, ora 16.00, inclusiv.
CONŢINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:
• DOCUMENTE DE STARE CIVILĂ (CI / BI / CERTIFICAT DE NAŞTERE / CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE, după caz);
• CONSIMŢĂMÂNT* (completat şi semnat) privind colectarea, procesarea şi protejarea datelor cu caracter personal
• SCRISOARE DE INTENŢIE (în care vă rugăm să precizaţi codul postului);
• CURRICULUM VITAE;
• DOCUMENTE CARE SĂ ATESTE STUDIILE;
• DOCUMENTE CARE SĂ ATESTE EXPERIENŢA;
• ADEVERINŢĂ MEDICALĂ;
• CERTIFICAT DE CAZIER JUDICIAR;
• DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE* (completată şi semnată) care să ateste că nu se află într-o stare de incompatibilitate cu funcţia pentru care candidează, în conformitate cu prevederile Legii nr. 41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
Numai candidaţii cu dosare complete şi preselectaţi vor fi programaţi pentru susţinerea probelor de concurs.
Concursul va avea loc la Sediul Societăţii Române de Televiziune din Bucureşti, în perioada 16.05.2022 – 11.06.2022.
Informaţii suplimentare la telefon: 021/319.91.23