DURATA CONTRACTULUI: NEDETERMINATĂ
CONDIŢII GENERALE:
1) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European;
2) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
3) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
4) are capacitate deplină de exerciţiu;
5) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
6) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice, potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
7) nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
8) nu se află într-o stare de incompatibilitate cu funcţia pentru care candidează, în conformitate cu prevederile Legii nr. 41/1994 republicată, cu modificările şi completările ulterioare, după caz.
RESPONSABILITĂŢI:
- consiliere şi soluţionarea aspectelor de natură juridică ce ţin de obiectul de activitate al Serviciului de Finanţări Alternative (SFA);
- consiliere de specialitate la elaborarea unor proiecte care se pot constitui în surse alternative de finanţare pentru SRTv.
CERINŢE:
- studii universitare de licenţă sau echivalente absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe juridice;
- experienţă în profesii juridice – minim 2 ani;
- constituie avantaj: experienţa în domeniul audiovizual şi/sau experienţa managerială;
- cunoaşterea tipurilor de activităţi specifice domeniului audiovizual;
- cunoştinţe privind drepturile de autor;
- cunostinte legate de administrarea entitaţilor comerciale şi/sau organizaţii non profit;
- cunoaşterea activităţilor specifice de atragere fonduri - constituie avantaj;
- cunoştinţe operare PC (Microsoft Office);
- cunoaşterea unei limbi straine de circulaţie internaţională (preferabil engleza);
- capacitate de analiză şi sinteză, de lucru cu termene limită, de comunicare şi cooperare în echipă, persoană proactivă, memorie bună, responsabilitate, atenţie la detalii, spirit de iniţiativă, spirit analitic.
BIBLIOGRAFIE:
- Codul Civil;
- Legea nr. 514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic;
- Legea nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat;
- Legea nr. 8/1998 privind drepturile de autor si conexe cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 554/2004 privind contenciosului administrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 republicată, privind finanţele publice, cu modificările şi completările în vigoare;
- Legea nr. 41/1994 republicată, privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Romȃne de Radiodifuziune şi Societăţii Romȃne de Televiziune, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 504/2002 a audiovizualului cu modificarile si completarile ulterioare;
- Decizia nr. 220 /24 Februarie 2011 privind Codul de Reglementare a continutului audiovizual;
- Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații;
- Legea nr. 31/1990 republicată, privind societăţile comerciale.
PROBELE DE CONCURS: probă scrisă şi interviu final.
Dacă doriţi să lucraţi într-o echipă competitivă şi sunteţi interesat de acest post, aşteptăm candidatura dumneavoastră care va conţine obligatoriu documentele precizate mai jos, la CONŢINUTUL DOSARULUI DE CONCURS, la Registratura SRTv din Strada Ermil Pangratti sau la adresa: Societatea Română de Televiziune, Mun. Bucureşti, Sector 1, Calea Dorobanţilor nr. 191, corp Studiouri Pangrati, etaj 4 ori la e-mail: recrutare.selectie@tvr.ro, în perioada 23.06.2022 – 07.07.2022, ora 16.00, inclusiv.
CONŢINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:
- DOCUMENTE DE STARE CIVILĂ (CI/ BI/ CERTIFICAT DE NAŞTERE/ CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE, după caz);
- CONSIMŢĂMÂNT (completat şi semnat) privind colectarea, procesarea şi protejarea datelor cu caracter personal
- SCRISOARE DE INTENŢIE (în care vă rugăm să precizaţi codul postului);
- CURRICULUM VITAE;
- DOCUMENTE CARE SĂ ATESTE STUDIILE SOLICITATE;
- DOCUMENTE CARE SĂ ATESTE EXPERIENŢA SOLICITATĂ;
- ADEVERINŢĂ MEDICALĂ;
- CERTIFICAT DE CAZIER JUDICIAR;
- DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE (completată şi semnată) care să ateste că nu se află într-o stare de incompatibilitate cu funcţia pentru care candidează, în conformitate cu prevederile Legii nr. 41/1994 republicată, cu modificările şi completările ulterioare .
Numai candidaţii cu dosare complete şi preselectaţi vor fi programaţi pentru susţinerea probelor de concurs.
Concursul va avea loc la sediul Societăţii Române de Televiziune din Bucureşti, în perioada 11.07.2022 - 06.08.2022.
Informaţii suplimentare la telefon: 021/319.90.55.