După înregistrare, utilizatorul îşi creează propriul www.tvr.ro, selectând secţiunile pe care le doreşte.
„Noua prezenţă web a TVR se construieşte în jurul a două idei principale: orientarea către utilizator şi folosirea intensă a potenţialului new media al instituţiei", a declarat Irina Gheorghiu, şeful Departamentului TVR New Media. Ea mai spune că, prin această schimbare, www.tvr.ro devine, dintr-un site de prezentare, unul de conţinut, prin care TVR vrea să se apropie de publicul tânăr şi să se implice în susţinerea comunităţilor şi în dialogul social. „Prin noul site, ne adresăm în primul rând tinerilor, care, aşa cum arată ultimele studii de piaţă, petrec mai mult timp pe internet decât la televizor. Site-ul devine interfaţa de comunicare a Televiziunii Române cu o parte importantă a publicului", adaugă Irina Gheorghiu.
Site-ul televiziunii publice a fost creat în anul 1998, iar în 2005 a fost relansat. Conform www.trafic.ro, pagina web a Televiziunii Române are peste 120.000 de vizitatori pe săptămână şi peste 615.000 de afişări.
DEPARTAMENTUL COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE