loader
Foto

"Sunt adepta a tot ceea ce înseamnă naturalețe și măsură”

A fondat una dintre cele mai de succes companii destinate promovării frumuseții profesionale. Este o perfecționistă care, la începuturile sale într-un business cu un concept nou, acum aproape 30 de ani, a învățat și a crezut că poate reuși într-o industrie competitivă și pe alocuri dură cu cei care nu țin pasul cu ritmul alert al educației în domeniul frumuseții.

 

Una dintre cele mai puternice femei de business din România, Diana Baicu a fost invitata Loredanei Negrilă în ediția Brilliant de sâmbătă, 17 august. De la ora 14:30, pe TVR INFO.

(w882)

Ne amintim la ”Brilliant” cum s-a creat o piață de beauty în România, cum au apărut produse, idei, o viziune de business, dar, mai ales, vom afla cum a fost drumul pe care antreprenoarea Diana Baicu l-a străbătut până astăzi. Iar în final, putem spune că este povestea unor aspirații, dar și rezultatul tenacității și al curajului nestingherit de a visa nețărmurit.

(w882)

"M-am înconjurat mereu de oameni de la care am avut ce învăța."

Diana Baicu consideră că frumusețea nu presupune înscrierea în niște standarde și nu este de acord cu canoanele de frumusețe impuse de societate, ceea ce contează cu adevărat, spune ea, nu este să fii frumos, ci să te simți frumos.

(w882)

"Când am de luat decizii grele, îmi ascult intuiția.

Pentru că suntem diferiți și avem nevoi diferite, fiecare trebuie să alegem ceea ce ni se potrivește și ceea ce ne face să ne simțim bine cu noi. Însă în alegerile noastre trebuie să ținem cont că tot timpul primează sănătatea: "Trebuie să fim atenți la ceea ce alegem să punem pe piele."

"În România, acum 30 de ani, nu exista o zonă organizată de frumusețe profesională", spune Diana Baicu, iar acum situația este complet diferită. În acest domeniu este nevoie atât de perseverență, cât și de flexibilitate, pentru că un specialist în acest domeniu trebuie să se adapteze permanent. Criza financiară din 2008, de exemplu, a schimbat obiceiurile de consum ale iubitorilor de frumusețe, i-a făcut pe oameni să investească în produse mai ieftine.

(w882)

"Culoarea alb, simbolul armoniei, descrie cel mai bine viața mea...Ca antreprenor, mă reprezintă stilul lui Coco Chanel.”

Realizator Loredana Negrilă

Logo

 
Mayumi Kanagawa, câștigătoarea Concursului „Enescu” la vioară: M-am bucurat să interpretez concertul de Saint-Saëns

Muziciana Mayumi Kanagawa și-a exprimat recunoștința că a putut cânta pe scena Ateneului Român unul dintre concertele ei preferate, de Camille ...

Gabriela Szabo: Nu atingi performanţa fără multă seriozitate şi disciplină

Gabriela Szabo a devenit campioană europeană la doar 15 ani, o vârstă la care majoritatea adolescenților își îndreaptă atenția către distracții ...

Aitana, un autentic safari african în Europa

Aitana, un autentic safari african în Europa

publicat: Joi, 19 Septembrie 2024

Situat în estul Spaniei, lângă orașul Penáguila, în munți, la o altitudine de 1000 de metri deasupra nivelului mării, la 145 km de La Zenia, ...