loader
Foto

"Sunt adepta a tot ceea ce înseamnă naturalețe și măsură”

A fondat una dintre cele mai de succes companii destinate promovării frumuseții profesionale. Este o perfecționistă care, la începuturile sale într-un business cu un concept nou, acum aproape 30 de ani, a învățat și a crezut că poate reuși într-o industrie competitivă și pe alocuri dură cu cei care nu țin pasul cu ritmul alert al educației în domeniul frumuseții.

 

Una dintre cele mai puternice femei de business din România, Diana Baicu a fost invitata Loredanei Negrilă în ediția Brilliant de sâmbătă, 17 august. De la ora 14:30, pe TVR INFO.

(w882)

Ne amintim la ”Brilliant” cum s-a creat o piață de beauty în România, cum au apărut produse, idei, o viziune de business, dar, mai ales, vom afla cum a fost drumul pe care antreprenoarea Diana Baicu l-a străbătut până astăzi. Iar în final, putem spune că este povestea unor aspirații, dar și rezultatul tenacității și al curajului nestingherit de a visa nețărmurit.

(w882)

"M-am înconjurat mereu de oameni de la care am avut ce învăța."

Diana Baicu consideră că frumusețea nu presupune înscrierea în niște standarde și nu este de acord cu canoanele de frumusețe impuse de societate, ceea ce contează cu adevărat, spune ea, nu este să fii frumos, ci să te simți frumos.

(w882)

"Când am de luat decizii grele, îmi ascult intuiția.

Pentru că suntem diferiți și avem nevoi diferite, fiecare trebuie să alegem ceea ce ni se potrivește și ceea ce ne face să ne simțim bine cu noi. Însă în alegerile noastre trebuie să ținem cont că tot timpul primează sănătatea: "Trebuie să fim atenți la ceea ce alegem să punem pe piele."

"În România, acum 30 de ani, nu exista o zonă organizată de frumusețe profesională", spune Diana Baicu, iar acum situația este complet diferită. În acest domeniu este nevoie atât de perseverență, cât și de flexibilitate, pentru că un specialist în acest domeniu trebuie să se adapteze permanent. Criza financiară din 2008, de exemplu, a schimbat obiceiurile de consum ale iubitorilor de frumusețe, i-a făcut pe oameni să investească în produse mai ieftine.

(w882)

"Culoarea alb, simbolul armoniei, descrie cel mai bine viața mea...Ca antreprenor, mă reprezintă stilul lui Coco Chanel.”

Realizator Loredana Negrilă

Logo

 
„COPIII ANILOR '80”, o nouă filă a seriei documentare „Deceniul ascuns”

În al cincilea episod al seriei documentare „Deceniul ascuns”, difuzat sâmbătă, 16 noiembrie, de la ora 17:00, la TVR Cultural, Alexandru ...

Iulian Angheluță – „Omul care schimbă viteza luminii”

Spectacolul poveştilor emoţionante continuă la TVR în campania „Omul anului”. Pe 15 noiembrie, de la ora 18.30, la TVR 1, Mădălina Dobrovolschi ...

Luciana Luduşan – „O ambasadoare a tradiţiilor româneşti”

Spectacolul poveştilor emoţionante continuă la TVR în campania „Omul anului”. Pe 15 noiembrie, de la ora 18.30, la TVR 1, Mădălina Dobrovolschi ...