Alături de TVR

STRATEGIE

TVR.RO | actualizat: Vineri, 08 Martie 2013

TVR îşi propune să selecteze proiectele şi parteneriatele în care se asociază şi pe care le promovează în baza priorităţilor strategice anuale, în funcţie de misiunea sa de televiziune publică şi de:

  1. segmentele ţintă şi specificul posturilor TVR;
  2. conţinutul, calitatea, unicitatea şi potenţialul de audienţă pe care îl poate aduce proiectul respectiv.

 

Priorităţi strategice

TVR îşi propune să sprijine cu prioritate proiecte/iniţiative din următoarele domenii de interes:

  • Informarea publicului în domenii de larg interes: social, economic, cultural etc.
  • Educaţie: proiecte care vizează abordări inedite şi creative în ceea ce priveşte modul în care se poate îmbunătăţi procesul şi sistemul educaţional azi, în România (pentru copii, elevi, studenţi);
  • Divertisment;

TVR va continua să sprijine concertele, spectacolele şi alte manifestări de acest gen, menţinând standardul de calitate specific televiziunii publice.

 

Segmentele ţintă şi specificul posturilor TVR:

TVR 1:

  • post public generalist;
  • se adresează celui mai larg segment de populaţie;
    • vârsta 4-60 de ani;
    • urban şi rural;
  • tradiţionalist şi modern;
  • etnii.
  • oferă informaţie, educaţie şi distracţie.

 

TVR 2:

  • orientare către un public tânar, activ, dinamic, exploatând atribute precum: buna dispoziţie, ton direct, dinamism, valenţe educaţionale (16 - 40 ani).

 

TVR 3:

  • programe special concepute pentru comunităţile locale, programe în care publicul ţintă îşi recunoaşte tradiţia, valorile, dar şi problemele locale şi regionale.

 

TVR HD

  • se adresează preponderent publicului cu venituri medii şi mari, din mediul urban, cu studii medii şi superioare, în general, celor care apreciază programele TV cu grad ridicat de spectaculozitate din sport, muzică, divertisment, dar şi filme artistice sau documentare.
  • oferă publicului său o experienţă vizuală şi auditivă de înaltă calitate;
  • reprezintă răspunsul televiziunii publice la evoluţia tehnologiei de televiziune: trecerea de la formatul Standard Definition cu raportul de aspect 4:3, la formatul High Definition cu raportul de aspect 16:9.

 

TVR INTERNAŢIONAL

  • canal destinat vorbitorilor de limbă română din străinătate;
  • emite pe cinci continente: Europa, America de Nord, Africa, Asia, Australia;
  • transmite 24 de ore din 24, în timp real, imaginea societăţii româneşti sub toate faţetele ei.