Simona Dobrescu este noul director de Marketing şi Vânzări al TVR

| actualizat:
Mugur_Nedelescu_TVR.jpg
Roxana_Chirita_TVR.jpg
Sebastian_CheluTVR.jpg
Tudor_Chirila_TVR.jpg
Mugur_Nedelescu_TVR.jpg
Roxana_Chirita_TVR.jpg
Sebastian_CheluTVR.jpg
Tudor_Chirila_TVR.jpg
Simona Dobrescu a câştigat concursul pentru postul de director al Direcţiei Marketing şi Vânzări de la TVR, organizat în data de 26 martie 2007. Simona Dobrescu are 30 de ani şi a fost Marketing Director la HBO România. În perioada martie 2004 – noiembrie 2005 a ocupat postul de Marketing Manager pentru AXN, tot în cadrul HBO România. Anterior, în perioada septembrie 2003 – martie 2004, a fost Marketing Coordinator pentru canalul AXN. Între octombrie 2000 şi septembrie 2003 a fost Project Coordinator pentru firma Forte Software, partener Microsoft. A urmat cursurile Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine, secţia Engleză-Română, din cadrul Universităţii Bucureşti. A urmat mai multe cursuri, traininguri şi workshopuri în domeniu.

Comisia de examinare pentru concursul de director de Marketing şi Vânzări la TVR a fost alcătuită din Tudor Giurgiu (preşedinte-director general), Horia Romanescu (director de Programe), Ioana Băntoiu (membru al Consiliului de Administraţie), Sorin Burtea (membru al CA) şi Afrodita Blasius (reprezentant al International Advertising Association – IAA România). Patru candidaţi s-au înscris la concurs, iar la interviu au participat trei candidaţi.

Postul de director de Marketing şi Vânzări al TVR a rămas vacant după ce Iulian Pădurariu a solicitat, în data de 1 martie 2007, încetarea contractului de muncă prin acordul părţilor, din motive personale. Iulian Pădurariu a devenit director de Marketing şi Vânzări la TVR în iunie 2006.

DEPARTAMENTUL COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE