TVR 1 a ocupat duminică locul I în topul audienţelor pe durata de difuzare a emisiunii dedicate lumii rurale.
Realizatorii apreciatei emisiuni Viaţa satului de la TVR 1 şi-au obişnuit telespectatorii cu reportaje de larg interes şi subiecte de actualitate.
Fidelitatea publicului se cunoaşte în cifrele de audienţă înregistrate de emisiune în fiecare duminică. Ediţia din 26 ianuarie a aşezat principalul post al Televiziunii Române pe prima poziţie la nivel naţional şi pe locuri fruntaşe în rândul publicului de la oraşe şi comercial.
Cu o medie de 538.000 de telespectatori, corespunzătoare unui rating mediu de 3,1% şi 11,2% cotă medie de piaţă, TVR 1 a depăşit, pe durata de difuzare a emisiunii (10.35-12.47), cifrele înregistrate de posturile concurente de televiziune. La nivel urban, Viaţa satului a fost urmărită de 163.000 de telespectatori (1,7% rating mediu, 6,8% share mediu), TVR 1 ocupând a patra poziţie, iar segmentul de public comercial a aşezat TVR 1 pe locul 3 la audienţe, cu 38.000 de telespectatori (0,9% rating mediu şi 5% cotă medie de piaţă).
Finalul emisiunii a fost cel mai urmărit de români. Astfel, la ora 12.42, reportajul „Dobrogea pe timpul iernii” a adunat în faţa micilor ecrane 775.000 de români, TVR 1 înregistrând 4,4% rating şi 14,9% share.