TVR a câştigat meciul audienţelor cu partidele de joi de la CM de Fotbal 2022

TVR.RO | actualizat: Joi, 08 Decembrie 2022
TVR 1 a fost cel mai vizionat post în rândul publicului Urban în cea de-a cincea zi a Campionatului Mondial de Fotbal din Qatar, pe parcursul a două dintre cele patru partide care au încheiat prima serie a meciurilor din grupe.
logo mondial qatar

•       TVR 1, lider de audienţă cu meciurile Brazilia - Serbia şi Uruguay - Coreea de Sud
•       Campionatul Mondial de Fotbal se vede la TVR, în direct şi în exclusivitate!

Meciul Brazilia - Serbia, disputat între orele 21.00 şi 22.55, a dus TVR 1 în poziţia de lider detaşat de audienţă. Victoria sud americanilor a fost urmărită, în medie, de aproape 700 de mii de telespectatori din mediul Urban, reprezentând o audienţă (Rtg*) de 7% şi o cotă de piaţă (Share**) de 17.7%.

Minutul de aur, la nivel Urban, a fost înregistrat la ora 21.40, când 801 mii de telespectatori urmăreau TVR 1 (Rtg 8,4%, Share 20,2%).

Confruntarea Uruguay - Coreea de Sud, unică în istoria CM deoarece nicio echipă nu a reuşit măcar un şut pe spaţiul porţii,  a poziţionat TVR 1 pe primul loc pe toate categoriile de public din mediul Urban. Astfel, în intervalul 15.00-16.55, pe targerul Urban, postul public a avut un Rtg de 3,7% şi un Share de 16,4%, iar Minutul de aur, înregistrat la ora 16.51, a măsurat o audienţă medie de 5,3% şi o cotă de piaţă de 20,7%.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate până pe 18 decembrie, la TVR 1 şi TVR 2, cea mai iubită întrecere sportivă a planetei – CM FIFA Qatar 2022.

Programul transmisiilor de la CM Qatar 2022, faza grupelor, poate fi consultat AICI.


Cel mai bun meci al zilei va putea fi urmărit, în reluare, la TVR INFO, de la ora 23.15. 

Meciurile de fotbal pot fi vizionate în direct şi în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, pe ecranele amplasate în apropierea scenei din cadrul Târgului de Crăciun.

Informaţii în timp real, dar şi programul actualizat al evenimentului se regăsesc pe site-ul sport.tvr.ro.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv