loader
Foto

Peste două milioane de români au văzut România – Spania la TVR 1

Postul naţional a fost lider de audienţă cu cel de-al doilea amical al reprezentativei ţării noastre înainte de EURO 2016, disputat duminică, 27 martie şi transmis în direct de TVR.

 

Microbiştii au urmărit la TVR 1 spectacolul fotbalistic oferit de echipele României şi Spaniei, cel de-al doilea meci amical jucat de reprezentativa ţării noastre în pregătirea pentru UEFA EURO 2016. Transmisă în direct de la Cluj-Napoca, partida a aşezat TVR 1 în fruntea clasamentului audienţelor, cu o medie naţională de peste două milioane de telespectatori.

Mai exact, 2.049.000 de români au stat cu ochii pe televizor duminică seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.48-23.40, un rating* mediu de 11,2% şi o cotă medie de piaţă** de 21,7% la nivel naţional.

(w882) audienta R

În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, TVR 1 a înregistrat, cu partida România-Spania, mai mult decât dublul următorului post tv clasat (ProTV), fiind urmărit de 1.402.000 de telespectatori (rating mediu 14,1%, share mediu 26,9%), dintre care 670.000 reprezintă targetul comercial (13,8% rating mediu, respectiv 29,7% cotă medie de piaţă).

(w882) audienta R

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat la ora 22.05, când nu mai puţin de 2.555.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia celor două echipe (rating 13,9%, share 23,9% la nivel naţional). Minutul cel mai urmărit de publicul urban şi comercial s-a înregistrat la 22.04, cu 1.716.000 de telespectatori pe segmentul urban (rating 17,2%, share 29,6%), respectiv 794.000 de telespectatori din tronsonul de public comercial (rating 16,3%, share 32%).

Partida din 27 martie a fost cea de-a 16-a întâlnire directă a celor două echipe. Numărul rezultatelor de egalitate la finalul meciurilor jucate de România şi Spania a crescut, astfel, la şase, celelalte partide încheindu-se cu cinci victorii ale „tricolorilor”, respectiv cinci victorii ale ibericilor. Totodată, remiza cu Spania le-a oferit elevilor lui Anghel Iordănescu şansa de a egala, pentru a doua oară, cel mai lung şir de partide consecutive fără înfrângere din istorie, România fiind neînvinsă de 14 meciuri. Ultimul meci de pregătire pentru EURO 2016 va fi cu Georgia, pe 3 iunie, detaliile privind stadionul şi ora începerii nefiind încă stabilite.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

Logo

 
Andrei Ionescu: “Se pare că, în faţa lui Dumnezeu unica bogăţie pe care o poţi trece dincolo sunt faptele noastre bune!”

Andrei Ionescu, soţul regretatei actriţe Ileana Stana-Ionescu, s-a alăturat campaniei umanitare TVR “Împreună facem bine!”. În vârstă de 97 de ...

Muzeul Apei

Muzeul Apei "Leonida Truță" din Cluj-Napoca

publicat: Joi, 26 Septembrie 2024

”Acest așezământ are menirea de a-ți reaminti ție, trecătorule, că de la o zi la alta apa este tot mai puțină și noi tot mai  mulți. Drept aceea, ...

Regizorul Silviu Purcărete, omagiat la Teatrul „Marin Sorescu” din Craiova

În cadrul „Săptămânii Purcărete”, iubitorii de cultură se pot delecta cu cinci dintre spectacolele apreciate ale marelui regizor, precum și cu ...