În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 14 din 28 martie 2018, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 16 din 28 martie 2018, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE
Art. 1 – (1) Se aprobă demararea procedurilor pentru achiziţionarea de servicii profesionale de curăţenie şi igienizare a spaţiilor de clădiri ale SRTv pe o perioadă de 12 luni, cu începere din 01.01.2021 cu posibilitatea prelungirii cu încă 4 luni prin acte adiţionale, conform expunerii de motive nr. 47883/20.11.2020.
(2) Sursa de finanţare: alocaţii bugetare 2021.
Art. 2 Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Gheorghe Pereş, Mihai Brad, Marius Bădulescu, Felicia Donose, Anca Ivcovici ca reprezentant al Serviciului Achiziţii, membri supleanţi: Marian Anghel, Veronica Catargiu.
Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale şi Serviciul Achiziţii.