În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 14 din 28 martie 2018, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 16 din 28 martie 2018, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1. – (1) Se aprobă demararea procedurilor pentru achiziţia serviciilor de printare, copiere, scanare şi fax documente în sediul central SRTV, precum şi la studiourile teritoriale, pentru 10 luni, începând cu luna martie 2021, cu posibilitate de prelungire pentru încă 4 luni prin act adiţional, conform expunerii de motive nr.71109/19.01.2021, în limita a 1/12 din BVC 2020 pentru fiecare lună până la aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2021.
(2) – Sursa de finanţare: alocaţie bugetară 2021.
Art. 2 – Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Florin Constanţiu, Roxana Stoica, Sonia Popescu, Daniel Şelaru, Veronica Catargiu ca reprezentant al Serviciului Achizitii, membrii supleanti: Anca Ivcovici, Gabriel Szilagyi.
Art. 3 – De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Serviciul Achiziţii şi Direcţia Studiouri Centrale.