În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1 – Se aprobă demararea procedurii în vederea încheierii unui acord cadru pentru prestarea serviciilor profesionale de curăţenie şi igienizare, cu materiale incluse, a spaţiilor de clădiri SRTv, pe o perioadă de 24 luni, conform expunerii de motive nr.96936/23.06.2022
Art. 2 – Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Marian Anghel, preşedinte cu drept de vot, Mihai Brad–membru comisie, Angela Tanase–membru comisie, Aura Linte, ca reprezentant al Serviciul Achiziţii–membru comisie, membrii de rezervă: Felicia Donose, Veronica Catargiu.
Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale şi Serviciul Achiziţii.