În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1 (1) Se aprobă demararea procedurilor pentru achiziţia serviciilor de suport şi mentenanţă pentru sistemul de management al arhivei ştirilor – XENDATA, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 2 ani, cu începere din 01.01.2022 şi contracte subsecvente pentru fiecare an bugetar, conform expunerii de motive nr.229572/06.12.2021
(2) Sursa de finanţare: alocaţie bugetară 2022.
Art. 2 – Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Aura Linte, Economist al Serviciului Achiziţii–preşedinte cu drept de vot, Catalin Voicu, inginer de sistem în informatică–membru comisie, Laura Cozlov, colectiv Digital Workflow–membru comisie, membrii de rezervă: Marioara Dudu, economist, Coordonator cu atribuţii de Şef Serviciul Achiziţii–pentru preşedinte cu drept de vot, Daniel Şelaru, inginer de sistem în informatică–pentru oricare din membrii comisiei.
Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Serviciul Achiziţii şi Direcţia Studiouri Centrale.
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.