În îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 41/1994, privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de Regulamentul Comitetului Director al Societăţii Române de Televiziune (SRTv),
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1 – (1) Cu 12 voturi pentru, Consiliul de Administraţie a aprobat modificarea șşi actualizarea costurilor cu salariile/manopera, materialele /consumabilele utilizate şi implicit modificarea valorii totale a acordului-cadru pentru achiziţia serviciilor de curăţenie șşi igienizare din Caietul de sarcini înregistrat sub nr. DSC/63364/11.06.2024 șşi din Referatul de necesitate înregistrat sub nr. DSC/63365/11.06.2024, anexate Expunerii de motive cu numărul nr. 63366 din 11.06.2024 privind demararea procedurii de achiziţie servicii de curăţenie șşi igienizare cu materiale incluse, pentru spaţiile/clădiri ale Societătii Române de Televiziune pe o perioadă de 24 de luni, aprobată prin HCA nr. 66 din 27.06.2024, conform expunerii de motive nr. DA/63691/12.08.2024.
(2) Sursa de finanţare: bugetul de cheltuieli al Directiei Administrative, alocatie bugetară.
Art. 2 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Serviciul Achiziţii șşi Direcţia Administrativă – Serviciul Întreţinere șşi Exploatare.