În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1 (1) Se aprobă încheierea unui act adiţional la contractul nr. 30138/29.04.2021 semnat cu firma S.C. ROEL SRL pentru achiziţia serviciilor de tipărire, copiere, scanare şi fax documente în Sediul Central SRTv, precum şi la Studiourile Teritoriale, conform expunerii de motive nr. 84139/22.11.2021.
(2) Sursa de finanţare: alocaţii bugetare – Bugetul Direcţiei Studiouri Centrale.
Art. 2. De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Serviciul Achiziţii şi Direcţia Studiouri Centrale.
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.