În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1 (1) Se aprobă încheierea Contractului subsecvent nr. 2 la Acordul cadru nr. 30140/29.04.2021 semnat cu firma CIP AVANTAJ SRL, privind achiziţia de servicii de curăţenie şi întreţinere a spaţiilor de lucru din SRTv, pentru perioada 01.01.2022 – 31.08.2022, conform expunerii de motive nr. 84234/29.11.2021, la valoarea lunară actuală a acordului cadru.
(2) Sursa de finanţare: Fonduri bugetare – Buget Direcţiei Studiouri Centrale.
Art. 2 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Serviciul Achiziţii şi Direcţia Studiouri Centrale.
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.