HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.79 DIN DATA DE 24.09.2010

| actualizat:
În temeiul prevederilor art. 27 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta hotărâre:
Art.1 Se aprobă demararea procedurilor pentru achiziţia serviciilor de suport şi mentenanţă la imprimatele aflate în dotarea SRTv, conform notei Direcţiei Tehnico-Administrative nr. 104443/30.08.2010.
Art. 2 - Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Horia Cazan - preşedinte, Dragoş Niculescu, Daniel Şelaru, Bogdan Parcanschi, Mariana Dudu, membri supleanţi Florin Băiatu, Dorel Dick. Comisia va fi asistată din punct de vedere juridic de Marin Drumcea - Serviciul Juridic.
Art. 3 - De punere în aplicare a prezentei Hotărâri răspunde domnul Horia Cazan, Director Direcţia Tehnico-Administrativă

Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.