În îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 41/1994, privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de Regulamentul Comitetului Director al Societăţii Române de Televiziune (SRTv),
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1 – Cu 11 voturi pentru, Consiliul de Administraţie a aprobat demararea procedurilor privind achiziţia de "servicii de curăţenie şi igienizare cu materiale incluse" pentru spaţii/clădiri ale Societăţii Române de Televiziune pe o perioada de 24 de luni, conform expunerii de motive nr. 63366/11.06.2024.
Art. 2 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Serviciul Achiziţii şi Direcţia Studiouri Centrale.