HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.65 DIN 27 IUNIE 2024

TVR.RO | actualizat: Vineri, 26 Iulie 2024

În îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 41/1994, privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de Regulamentul Comitetului Director al Societăţii Române de Televiziune (SRTv),

 

În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,

 

Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta

HOTĂRÂRE:

Art.1 – (1) Cu 11 voturi pentru, Consiliul de Administraţie a aprobat modificarea şi actualizarea cerinţelor tehnice din caietul de sarcini înregistrat sub nr. DSC/62539/07.03.2024 şi din referatul de necesitate înregistrat sub numărul DSC/62540/07.03.2024 anexate expunerii de motive cu numărul nr.62541 din 07.03.2024 privind demararea procedurii de achiziţie a echipamentului pentru Sistemul de arhiva digitala LTO 9 ȘŞtiri/Sport, avizată prin HCD nr. 439 din 19 martie 2024 șşi aprobată prin HCA nr. 30 din 26 martie 2024, modificari aduse în baza notei de restituire nr. 140/15.04.2024, emisă de controlorul delegat de la Ministerul de Finanţe, conform expunerii de motive DSC/63453/19.06.2024.

(2) – Sursa de finanţare:  Lista de investiţii 2024 – poziţia D2 – Proiecte de investiţii noi, surse proprii.

Art. 2 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale – Departament Tehnico-Administrativ şi Serviciul Achiziţii.