HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.60 DIN DATA DE 31.03.2011

| actualizat:

În temeiul prevederilor art. 27 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 Se aprobă demararea procedurilor pentru achiziţionarea de servere şi echipamente de infrastructură digitală, conform materialului anexat.

Art. 2 Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Florin Băiatu-preşedinte, Dragoş Niculescu, Daniel Şelaru, Gabriel Burcea, Bogdan Crăciunescu, Mariana Dudu, membri supleanţi Horia Cazan, Dorel Dick. Comisia va fi asistată din punct de vedere juridic de Marin Drumcea, Serviciul Juridic.

Art. 3 De punerea în aplicare a prezentei Hotărâri răspunde domnul Horia Cazan, Director Direcţia Tehnico-Administrativă.

Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.