În îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 41/1994, privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de Regulamentul Comitetului Director al Societăţii Române de Televiziune (SRTv),
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1 – (1) Cu 10 voturi pentru, un vot împotrivă şi două abţineri, Consiliul de Administraţie a aprobat încheierea contractului subsecvent nr. 6 având ca obiect Servicii de curăţenie şi igienizare cu materiale incluse pentru spaţii/clădiri ale SRTv, ce urmează a se încheia cu societatea Cribo Clean Service SRL, conform expunerii de motive nr. 25134/17.01.2024.
(2) – Sursa de finanţare: alocaţii bugetare Buget DSC.
Art. 2 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspunde Direcţia Studiouri Centrale, prin Serviciul Logistică, care are responsabilitatea urmăririi executării Acordului-Cadru şi a Contractului subsecvent nr.6 ce urmează a se încheia cu societatea Cribo Clean Service SRL.