În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1 – (1) Se aprobă demararea procedurilor de achizitie a echipamentelor necesare upgradarii sistemului de emisie main si backup, conform expunerii de motive nr.96168/20.04.2022.
(2) Sursa de finanţare: Plan de Investitii 2022, surse proprii.
Art. 2 – Componenta comisiei de evaluare a ofertelor este urmatoarea: Aura Linte, referent economist, Serviciul Achizitii, Alin Pascu, inginer sistem, Serviciul IT & Grafica, Adrian Cicu, Coordonator cu atributii de Sef Serviciul Emisie, membrii de rezerva: Anca Ivcovici, referent economist, Serviciul Achizitii, Bogdan Parcanschi, inginer sistem, Serviciul IT & Grafica
Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Directia Studiouri Centrale si Serviciul Achiziţii.