HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.35 DIN 7 IULIE 2016

TVR.RO | actualizat: Luni, 11 Iulie 2016
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 5 din 22 martie 2016, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr.13 din 10 mai 2016, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv, Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta HOTĂRÂRE: Art. 1. Se aprobă demararea procedurii de achiziţie a serviciilor de suport şi mentenanţă pentru sistemul integrat digital de editare, difuzare şi arhivare a ştirilor, conform expunerii de motive nr. 125385/04.05.2016. Art. 2 – Componenţa comisiei de analiză a ofertelor este următoarea: Horia Cazan, preşedinte, Daniel Şelaru, Bogdan Parcanschi, Anca Antonov, Mariana Dudu ca reprezentant al Serviciului Achiziţii, membru supleant: Dorel Dick. Art. 3 – De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale şi Serviciul Achiziţii. Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.