În îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 41/1994, privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de Regulamentul Comitetului Director al Societăţii Române de Televiziune (SRTv),
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1 – Cu 13 voturi pentru, Consiliul de Administraţie a aprobat demararea procedurii de achiziţie având ca obiect achiziţia componentelor necesare proiectului Extindere sistem arhivă Digitală LTO 9 Ştiri pentru asigurarea funcţionalităţii acestuia, conform expunerii de motive nr. DSC/62541/07.03.2024.
Art. 2 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale – Departament Tehnico-Administrativ șşi Serviciul Achiziţii.