HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.15 DIN 8 MAI 2014
TVR.RO | actualizat: Luni, 12 Mai 2014
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune,
În considerarea Hotărârii Parlamentului României nr. 16 din 1 aprilie 2014, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv,
Membrii Consiliului de Administratie ai Societatii Romane de Televiziune, înfiinţată legal şi funcţionând conform Legii nr. 41/1994, Cod Unic de Înregistrare 8468440, ("Societatea"), S-AU ÎNTRUNIT ÎN ŞEDINŢĂ la data de 08.05.2014, la sediul Societatii, astfel cum sunt enumerati mai jos:
1. Stelian Tănase
2. Cătălin Blebea
3. Claudiu Brânzan
4. Adrian Bucur
5. Corneliu Calotă
6. Radu Carp
7. Raico Cornea
8. Eduard Dumitraşcu
9. Debreczeni Hajnal
10. Dan Andrei Muraru
11. Romina Gabriela Surugiu
Fiind întrunite condiţiile decvorum necesar adoptării prezentei hotărâri, în conformitate cu dispoziţiile Art. 26 din Legea nr. 41/1996
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1. – Se aprobă mentinerea facilitatii de credit (overdraft) prin prelungirea contractului de facilitati de credit nr. RCSP-DSP 2/277/08.05.2013 ( SRTv 20366/08.05.2013) incheiat intre Societatea Romana de Televiziune (“Societatea”) şi Banca Comerciala Romana S.A. (“Banca”), incepand cu data de 07.05.2014, pentru o perioada de 6 luni.
Art. 2. – Se aprobă urmatoarele modificari privind imprumutul contractat de Societate de la Banca in baza contractului de facilitati de credit nr. RCSP-DSP 2/277 din data de 08.05.2013 încheiat de Societate, în calitate de împrumutat si Banca, in calitate de creditor (“Contractul de Credit”): prelungirea duratei facilitatii pe o perioada de 6 luni.
Art. 3. - Contractul de Credit va ramane garantat cu garantiile deja constituite, astfel cum acestea sunt descrise in Contractul de Credit.
Contractul de Credit, contractele de garantie aferente acestuia si orice alte documente de finantare mentionate in acestea sau definite ca atare de Societate si de Banca vor fi denumite "Documente de Finantare". In vederea implementarii celor de mai sus, Consiliul de Administratie hotaraste ca Societatea va intocmi, va participa la, va semna, va furniza si va incheia orice amendamente la Documentele de Finantare in termenii si conditiile prevazute in respectivele contracte/acte aditionale, astfel cum acestia vor fi negociati si agreati cu Banca de catre persoanele desemnate in acest scop conform art. 4 de mai jos.
Art. 4. – Se autorizeaza si se imputernicesc in numele si pe seama SRTv : domnul Stelian Tanase, in calitate de Director General Interimar, doamna Camelia Patru, in calitate de Director Economic si doamna Dudu Marioara, in calitate de Sef Serviciu Achizitii, pentru a indeplini urmatoarele:
a. să semneze, să furnizeze, sa negocieze şi să încheie în numele şi pe seama Societăţii orice amendamente la Documentele de Finantare, precum si orice alte documente în legătură cu Documentele de Finantare, in vederea implementarii celor de mai sus (indiferent de forma in care sunt incheiate, incluzand, fara limitare acte aditionale viitoare, scrisori privind comisionele, cereri, cereri de tragere, instructiuni, comunicari, anexe, notificari, modificari ale scadentei creditului, modificari privind comisioanele, scopul sau utilizarea creditului, modificari ale obligatiilor Societatii etc);
b. să îndeplinească orice formalităţi si in general sa indeplineasca si sa efectueze pe seama Societăţii orice acţiune pe care o considera necesară, adecvata sau recomandabila pentru a angaja Societatea in vederea indeplinirii hotararilor din prezenta, in fata Bancii, autoritatilor relevante, notarului public, autoritatilor centrale si locale, oficiilor de cadastru si publicitate imobiliara, Arhivei Electronice de Garantii Reale Mobiliare, Registrului Comertului etc, dupa cum va fi cazul.
Art. 5. Imputernicirea acordata in conformitate cu art. 4 este valabila de la data de 07.05.2014 pana la data la care Banca confirma in scris indeplinirea de catre Societate a tuturor obligatiilor din Documentele de Finantare.
Art. 6. - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspunde Departamentul Economic.
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Miercuri, 13 Noiembrie 2024
Miercuri, 30 Octombrie 2024
Vineri, 25 Octombrie 2024
Miercuri, 23 Octombrie 2024