HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR. 136 DIN 13 SEPTEMBRIE 2019
TVR.RO | actualizat: Luni, 16 Septembrie 2019
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 14 din 28 martie 2018, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 16 din 28 martie 2018, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1 – (1) Se aprobă demararea procedurilor pentru încheierea unui nou contract cu o societate autorizată în vederea prestării serviciilor profesionale de curăţenie şi igienizare a spaţiilor de clădiri ale SRTv, conform expunerii de motive nr. 88428/02.09.2019
(2) Sursa de finanţare: alocaţie bugetară
Art. 2 Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Gheorghe Pereş-preşedinte, Marian Anghel, Marioara Dudu ca reprezentant al Serviciului Achiziţii, membrii supleanţi: Felicia Donose, Veronica Catargiu.
Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale şi Serviciul Achiziţii.
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Miercuri, 13 Noiembrie 2024
Miercuri, 30 Octombrie 2024
Vineri, 25 Octombrie 2024
Miercuri, 23 Octombrie 2024