HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR. 113

TVR.RO | actualizat: Luni, 07 Septembrie 2015
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 16 din 1 aprilie 2014, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 25 din 16 iunie 2014, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta HOTĂRÂRE: Art. 1 - Se aproba demararea procedurii de achiziţie a serviciilor de printare, copiere, scanare şi fax documente în sediul central SRTv, precum şi la studiourile teritoriale şi asigurarea unui punct unic de printare, copiere si scanare în interiorul SRTV, conform documentelor anexate. Art. 2 – Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Daniel Şelaru, preşedinte, Bogdan Parcanschi, Roxana Stoica, Veronica Catargiu, ca reprezentant al Serviciului Achiziţii, membru supleant: Dorel Dick Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale şi Serviciul Achiziţii. Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.