HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.113 DIN 24 NOIEMBRIE 2014

TVR.RO | actualizat: Joi, 27 Noiembrie 2014
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 16 din 1 aprilie 2014, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 25 din 16 iunie 2014, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta HOTĂRÂRE: Art. 1. – Comisiile de evaluare a membrilor Comitetelor Directoare de la Bucureşti şi Studiourile Teritoriale vor fi compuse din câte 5 membri titulari cu drept de notare şi câte 2 supleanţi. Art. 2 - Comisiile de evaluare a managerilor care nu fac parte din componenţa Comitetelor Directoare vor fi compuse din câte 3 membri titulari cu drept de notare şi câte 2 supleanţi. Art. 3 – Comisia de contestaţii va fi compusă din 5 membri titulari cu drept de notare si doi supleanti si va fi condusa de PDG. Art.4. – De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspunde Departamentul Resurse Umane. Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.