HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.113 DIN 22 SEPTEMBRIE 2017
TVR.RO | actualizat: Marţi, 03 Octombrie 2017
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 5 din 22 martie 2016, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr.13 din 10 mai 2016, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1– Se aprobă demararea procedurilor de achiziţie anvelope pentru autovehiculele aparţinând parcului auto al SRTv, conform expunerii de motive nr.125.229/20.09.2017, cu precizarea ca se va lua decizia demararii unei singure proceduri sau a doua proceduri, in functie de rezultatul unei analize, prezentata Comitetului Director, care sa reflecte ambele variante: A. achizitie de anvelope si separat achizitie de servicii de montare si echilibrare.
B. o singura procedura prin care sa se achizitioneze ambele servicii de la aceeasi sursa.
La solicitarea Consiliului de Administratie, membrii vor primi Caietul de sarcini pentru a-si putea exprima opinii si propuneri, iar Comitetul Director va aproba Caietul de sarcini, tinand cont de propunerile membrilor CA.
Art. 2 – Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Florian Sfetcu, Daniel Mandache, Gheorghe Cinezan, Ilie Tălpeanu, Vera Catargiu, reprezentant al Serviciului Achiziţii, membri supleanţi– Dorel Dick, Marioara Dudu.
Art.3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Directia Studiouri Centrale si Serviciul Achiziţii.
Miercuri, 13 Noiembrie 2024
Miercuri, 30 Octombrie 2024
Vineri, 25 Octombrie 2024
Miercuri, 23 Octombrie 2024