HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.113 DIN 22 SEPTEMBRIE 2017
TVR.RO | actualizat: Marţi, 03 Octombrie 2017
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 5 din 22 martie 2016, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr.13 din 10 mai 2016, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1– Se aprobă demararea procedurilor de achiziţie anvelope pentru autovehiculele aparţinând parcului auto al SRTv, conform expunerii de motive nr.125.229/20.09.2017, cu precizarea ca se va lua decizia demararii unei singure proceduri sau a doua proceduri, in functie de rezultatul unei analize, prezentata Comitetului Director, care sa reflecte ambele variante: A. achizitie de anvelope si separat achizitie de servicii de montare si echilibrare.
B. o singura procedura prin care sa se achizitioneze ambele servicii de la aceeasi sursa.
La solicitarea Consiliului de Administratie, membrii vor primi Caietul de sarcini pentru a-si putea exprima opinii si propuneri, iar Comitetul Director va aproba Caietul de sarcini, tinand cont de propunerile membrilor CA.
Art. 2 – Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Florian Sfetcu, Daniel Mandache, Gheorghe Cinezan, Ilie Tălpeanu, Vera Catargiu, reprezentant al Serviciului Achiziţii, membri supleanţi– Dorel Dick, Marioara Dudu.
Art.3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Directia Studiouri Centrale si Serviciul Achiziţii.
Sâmbătă, 21 Decembrie 2024
Miercuri, 04 Decembrie 2024
Miercuri, 13 Noiembrie 2024
Miercuri, 30 Octombrie 2024
Vineri, 25 Octombrie 2024
Miercuri, 23 Octombrie 2024