HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.105 DIN 18 NOIEMBRIE 2014

TVR.RO | actualizat: Joi, 20 Noiembrie 2014
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 16 din 1 aprilie 2014, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 25 din 16 iunie 2014, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta HOTĂRÂRE: Art. 1. – Se aprobă demararea procedurii de achiziţie în vederea contractătii serviciilor de suport şi mentenanţă pentru sistemul de producţie integrată de grafică de sport şi ştiri ORAD, conform documentelor anexate Art. 2 - Componenţa comisiei de negociere a ofertei tehnico-financiare este următoarea: Horia Cazan,preşedinte, Daniel Şelaru, Bogdan Parcanschi, Anca Antonov, Veronica Catargiu, ca reprezentant al Serviciului Achiziţii, membru supleant: Dorel Dick. Art. 3 – Sursa de finanţare: bugetul de cheltuieli al Departamentului Tehnico-Administrativ. Art. 4 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspunde Direcţia Studiouri Centrale Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.