Doi noi manageri vor face parte din Comitetul Director al televiziunii publice - Iulian Pădurariu, noul director de Marketing şi Vânzări, şi Voicu Cipriana Claudia, noua directoare Economică. Cei doi profesionişti s-au alăturat echipei manageriale a TVR în urma câştigării concursurilor organizate în data de 13 iunie 2006 şi după validarea lor de către Consiliul de Administraţie, în şedinţa din 16 iunie 2006.
Absolvent al Academiei de Studii Economice, Iulian Pădurariu este managing partner la TroutandPartners România, înfiinţată în 2005, şi a fost director de marketing (2001-2005) la EuroGroup, în al cărui portofoliu se află brandurile Murfatlar, Unirea, Hanul Ars, Sao, Zaraza, Ackerman. Campaniile coordonate de el pentru brandul Unirea au fost recompensate cu două Gold EFFIE, în categoria sa, în anii 2003 şi 2004, şi cu marele trofeu EFFIE - România în 2004. În perioada 1998-2000, Iulian Pădurariu a fost director de marketing la Policolor, contribuind la lansarea brand-ului Spor.
Voicu Cipriana Claudia a absolvit tot Academia de Studii Economice (Facultatea de Finanţe-Contabilitate) şi din 2001 este administrator unic al propriei firme de audit financiar, Don Audit Expert. În paralel, din 1991, a activat ca director economic al SC IEMI SA. Experienţa sa profesională mai cuprinde o perioadă de aproape 14 ani petrecuţi ca economist, ulterior contabil şef secţie şi şef Serviciu Financiar, la Întreprinderea de Cinescoape Bucureşti. A efectuat lucrări de audit financiar şi expertizare a situaţiilor financiare anuale ale unor companii precum TAROM, Competrol, RADET, RASIROM etc. A urmat cursuri de specializare postuniversitară la WIFFI Austria şi la Institutul de Studii Economice şi Tehnice din Montpellier - Franţa.
Tot în cadrul şedinţei de vineri, 16 iunie, Consiliul de Administraţie al TVR a aprobat proiectul de reorganizare a Direcţiei Programe, în cadrul căreia se vor înfiinţa Departamentul de Producţie Editorială şi Departamentul Minorităţi (format din secţia emisiuni în limba maghiară, secţia emisiuni în limba germană şi secţia emisiuni pentru alte minorităţi), prin desfiinţarea redacţiilor. De la 1 iulie, noile departamente vor prelua activităţile desfăşurate până acum în cadrul redacţiilor şi al Serviciului Organizatori Producţie, împreună cu toate posturile componente. Prin aceste modificări, se urmăreşte simplificarea structurii organizatorice, eficientizarea proceselor de realizare a programelor şi crearea unei relaţii directe între echipa de realizare a unei emisiuni şi canalul difuzor.
DEPARTAMENTUL COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE