TVR se numără printre cele 66 de branduri naţionale şi internaţionale care au primit statutul de superbrands, adică cele mai puternice branduri din România anului 2006.
Autoritatea internaţională Superbrands a premiat pentru prima dată brandurile prezente pe piaţa românească, în cadrul unei ceremonii care a avut loc în data de 16 noiembrie 2006. Evenimentul a fost organizat de BDR Associates şi a avut ca scop susţinerea imaginii României pe plan internaţional, ocazie cu care s-a lansat şi prima carte Superbrands România.
Propunerile s-au făcut printr-o cercetare realizată de IMAS şi un studiu pe site-ul Superbrands deschis publicului. Aproximativ 2.000 de propuneri au fost apoi supuse jurizării Consiliului Superbrands, format din 25 de personalităţi care activează pe piaţa românească. Criteriile de evaluare au fost reputaţia şi notorietatea.
Superbrands este o autoritate internaţională cu statut independent care acţionează ca arbitru al brandurilor şi a cărei misiune este promovarea branding-ului ca disciplină şi recunoaşterea brandurilor de excepţie, prin desfăşurarea de programe în peste 60 de ţări.
Departamentul Comunicare şi Relaţii Internaţionale