|
|
|
|
|
| |
|
|
| |
* Sondajul nu este stiintific, el reflecta opinia vizitatorilor siteului. |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
duminică, 01 februarie 2009, ora 20:32 |
|
|
|
|
Şapte din zece români au temeri privind situaţia financiară
Şapte din zece români se tem că într-o zi nu-şi vor mai putea plăti ratele către banci, chiria şi că îşi vor pierde banii investiţi. O reacţie firească după ultimele evouţii din plan intern, generate de cutremurul economiei mondiale. Situaţie, prevăzută cu aproape 150 de ani în urmă de părintele economiei politice ştiintifice. "Deţinătorii de capital vor stimula clasa muncitoare să cumpere bunuri, case şi tehnologii din ce în ce mai scumpe, îi vor forţa să contracteze credite din ce în ce mai mari până când datoriile lor deveni insuportabile. Datoriile neachiate vor duce la falimentul bancilor care vor trebui să fie naţionalizate şi statul va trebui să apuce în cele din urmă drumul comunismului." declara Karl Marx în 1867.
|
|
| Comentarii (36) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buna seara akm - imi cer scuze dar n-am stiut ca ati trimis un mesaj aici,noroc cu testimonialele...Am citit ce-ati scris si inteleg unghiul de abordare,dar asa cum am spus mai jos, depinde de ce doreste fiecare de la viata. Diferente intre tari bogate si cele considerate sarace vor fi pe veci, asta pentru ca tarile bogate nu vor accepta ca altii sa le faca concurenta. De exemplu, \"criza\" de care vorbeste intreg globul...Asta a fost premeditata meticulos cu multi ani in urma...Regula e clara cine are banii nu va saraci, ci va gasi metode sa-i inmulteasca, pe cind tarile srace vor da din greu in si mai greu, vor face imprumuturi pe care trebuie sa le returneze cu dobinzi foarte mari si sa se supuna unor conditii care in nici un caz nu sint in avantajul tarii sarace...tot asa e si cu fiecare om in parte...De exemplu in Romania de azi...cine a facut ceva milioane in banca, tot va merge unde are chef, va cheltui pe ce are chef,cel sarac daca mai ramine si fara loc de munca, e vai si amar...Diferentele sint la ordinea zilei de cind exista Pamintul...asa cum ai descris in omentariul dumitale,dar eu vad o diferenta ca de la cer la Pamint intre ceea ce am fost invatati sa respectam in Romania,sistemul de valori cu care am crescut, iar in capitalism toate acestea nu sint decit cuvinte goale menite sa impresioneze in cite un discurs...In capitalism este o goana nebuna dupa bani, o goana nebuna sa supravietuiesti in orice conditii chiar daca trebuie sa bagi iatagane in spatele altora...Nu spun ca acasa a fost totul perfect, perfectiunea e doar un mit, dar nu am vazut atita rautate in toata viata mea in Romania asa cum am vazut-o din primul an de viata vestica.Eu ma multumesc cu ce am.Ca mi-ar place mai mult,asta este defectul tuturor oamenilor, cu cit au mai mult cu atita isi doresc si mai mult,dar daca stau sa analizez la rece, nu-mi trebuie miliarde ca sa ma simt bine....Ca sa merg la un muzeu e ca o excursie de 1 zi Bucuresti-Busteni.Cind venim acasa de la serviciu, prioritatea este copilul si sa-i fie bine lui.Copilul vrea sa-si vada si mama si tatal pe linga el si sa se joace amindoi cu el. Acasa ar fi fost bunicii pe aproape, matusile si verii, aici IOC,pustiul pustiului...La teatre nici daca-mi da bilet gratis nu pot ajunge din cauza distantei, orele la care termin la serviciu,iar la sfirsit de saptamina trebuie pus totul la punct pentru saptamina urmatoare...In Romania am mers la facultate,la serviciu, mergeam la Clubul de Speologie,mergeam in munti Simbete si Duminici, aici toata lumea stie muntii din poze si de la televizor...Inca odata, depinde ce vrea de la viata fiecare...Eu as vrea mai multa liniste asa cum a fost odata la noi acasa...Daca vreau mincare sanatoasa, as vrea legume si fructe de la bunica din gradina ca stiu ca nu a dat nimeni cu chimicale pe ele...vreau distractie, am tot ce-mi trebuie in Bucuresti, am muntii aproape,Marea Neagra si Delta Dunarii, si mai mult de atit ce-as vrea? Am fost in vacante in locuri \"exotice\"...mi-a placut,dar in unele locuri n-as mai merge a doua oara.\"ruleta rusesca\" n-as juca-o cu Globul Pamintesc pentru simplul motiv ca in unele locuri nu vreau sa merg nici dac mi se ofera o ocazie gratis...Cind vreau sa merg undeva imi aleg foarte clar locul de la inceput, nu merg la intimplare doar de dragul aventurii...Sint locuri unde as vrea sa merg, si care pentru mine ar fi o \"aventura\"dupa gustul meu, dar problema este timpul disponibil...As dori sa vizitez unele locuri pe care le vedeam la Tele-Enciclopedia si cindva am sa ajung si acolo, pentru moment altele sint prioritatile...Acasa am dus-o bine inainte de \'89...Puteam sa-mi planific si viitorul si puteam sa am si vacante fara sa ma gindesc ce se intimpla mine sau peste o luna...aici in capitalism se merge pe risc,ori nu mai sint la virsta la care riscul sa mi se para atractiv...Vedeti, depinde de ce vrea fiecare...Inventivitatea e si ea buna la ceva...mie imi place inventivitatea pozitiva,constructiva...in vest inventivitatea nu este perceputa neaparat in acest fel...Nu iau apararea nici unui sistem. Daca nu plecam de acasa, as fi trait tot restul vietii cu impresia ca dincolo de gard e mai grozav,cind in realitate nu este deloc asa,ba dimpotriva iti asumi un risc enorm,iar rezultatele, desi se spune ca depind de fiecare in parte, eu cred ca depinde si de soarta,de vointa celui de sus care ne-a scris destinul inainte de a ne naste...Tot ce a scris aici este subiectiv si depinde de fiecare om in parte cum vede,sau adapteaza sau foloseste experienta de viata, educatia acumulate. Eu cred ca inteligenta s-ar defini mai bine ca fiind capacitatea unei persoane de a se descurca in orice situatie...am intilnit persoane care vorbesc poloneza,greaca,engleza si italiana, dar cind vine vorba sa se descurce la o problema simpla de viata sau chiar de logica elementara,aiaiaiai se blocheaza complet...Si eu imi rasfat copilul cu jucarii si mofturi pe care le vrea satisfacute, dar este o mare greseala din partea mea,am ajuns la concluzia ca pe masura ce creste notiunea de \"cadou\" sau \"cadou cu o ocazie speciala\" nu au nici o valoare...in plus are atit de multe incit nu apreciaza mai nimic, lanternele sint mai atragatoare decit masinutele...Asta e ce face vestul...daca parintii sint la serviciu si copilul sta zi lumina la gradinita, te simti ca ultimul guvid din mare si vrei sa compensezi cumva, cind in realitate petrecind mai mult timp cu copilul ar avea infinit valoare mai mare decit orice jucarie i-as oferi...Seara incercam sa-i citim povesti sau poezii... Ii place Eminescu, Otilia Cazimir, dar pina la urma tot povestile spuse de tatal meu au mai mare cautare...asa ca sunam la Bucuresti si il punem pe \"bunicu\'\" sa inventeze cite povesti poate...Cam asta e ...Intentia mea nu este sa va contrazic la tot,pentru ca din unghiul de abordare pe care l-ati folosit, aveti dreptate,dar depinde ce vrea fiecare de la viata asa cum am mai spus...
P.S. Si eu am avut prastie...nu sint nici pe aproape \"iepure\"...:) Nu mai am timp sa verific ce-am scris,imi cer scuze daca am facut greseli de exprimare... • C.T. 26-02-2009, ora 04:03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C.T-Americanos da-mi voie sa-ti explic \"inversunarea\" mea.Eu nu sint impotriva niciunui sistem si nici nu apar vreun sistem.Fac doar comparatii intre ele spre BENEFICIUL meu si al familiei mele.Explicit,simplificat e cam asa:ma duc la piata si incerc sa cumpar fructa sau leguma sanatoasa,alegere facuta de perceperea mea vizuala,ma duc sa cumpar o masina si o aleg pe cea care merge.Cind cumpar toale le iau pe cele care mi se potrivesc si care imi plac in functie de gustul meu.Ma urmaresti? Si capitalism si comunism sint tot cuvinte dar total diferite.Si albina si musca sint insecte dar cit de diferit maninca! Si omul bun si omul rau sint tot fiintze umane,diferentele le stii.Si iepurele si magarul au organe genitale,nu ma supar daca ma faci magar...Am vrut doar sa-ti spun ca DIFERENTELE sint o realitate si nu o nascocire a imaginatiei.Rezultatul diferentelor este motorul unei societati sau al unui sistem.Prostia lui BULA nu va construi niciodata o naveta spatiala.Si oamenii si animalele si plantele se domina unele pe altele.Este COMPETITIA lansata de NATURA! Este o realitate care trebuie inteleasa si acceptata.Cind cumperi un brad de craciun ce-ti place sa iei,unu mic si pricajit sau unu mare si FRUMOS??? Competitia naturala iti ofera o multime de posibilitati care iti satisfac perceptiile personale! Ziua de miine este o aventura ptr aventurieri si durere de cap ptr pesimisti.Ideal este sa fi un aventurier cu durerii de cap! A vorbii mai multe limbii se numeste inteligenta! Iar cind auzi o limba straina e dovada ca planeta pamint nu este locuita doar de romanii.Mai sint si alti cu aceleasi drepturii pe planeta asta! Am copilarit in Romania si jucariile mele favorite au fost prastia si briceagul in forma de peste.Cu care imi ciopleam barcutele si le puneam catarg din creioane! Am avut prastie pina la virsta de 26 de ani.Am folosit-o tare cind eram mic,trageam dupa vrabii si becurii,si foarte mult am mai folosit-o in armata.Omoram ratze si giste pe prundul girlii in spatele unitati militare unde am facut armata.Imi era foame si ma cam saturasem de laturile servite la cantina.Acum am un nepotzel de 1 an si jumatate si sint la a doua copilarie.Abia acum la 50 de ani ma bucur ca sint copil! Tot ce nu am avut cumpar nepotului meu.Anul trecut am cumparat masinute in valoare de peste 3000 de $.Intreaba-l pe GT,le-a vazut.Cind ma duc la cumparaturii,nevasta-mea ma scoate de urechii de la raionul de jucarii.Si copilaria astora e frumoasa.Cel putin mie unu imi place! Daca as fi avut eu jucariile lui nepota-miu cred ca sa fi fost cel mai bun copil.Vestul nu este doar dezmatz,este doar o cultura noua in formare care incearca sa satisfaca toate gusturile.Caracteristicile principale sint,inventivitatea,munca de-ti sar capacele si eficienta peste 85%.Dar cind termini orele de program ti se ofera ORICE in functie de cum sti sa te distrezi! Vrei sa stai cu ochiul in fundul uneia care incearca sa se spinzure de o bara,gasesti,vrei sa te duci la opera sau un spectacol bun,gasesti,vrei sa te duci la un concert unde se aplauda peste venele de la mina ca sa iti iasa in relief si sa-ti injectezi droguri mai usor,gasesti.Tot ce vrei,GASESTI !!! Depinde doar de tine cum te distrezi.Am o intrebare si vreau un raspuns sincer.Ai jucat vreodata ruleta ruseasca cu globul pamintesc??? Vreau sa spun daca rotesti globul pamintesc si unde se opreste acolo va fi vacanta ta,ai posibilitatea financiara sa ajungi acolo???? Sper ca acum m-ai inteles! • akm47 18-02-2009, ora 18:59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ce sa mai zic, la inceput m-a sarit tzandara pe Paraschiva...de parca-ar fi ceva nou...apoi am ris de ma dor falcile...domnule G.T. aveti mult har,daca ati scrie o carte cred ca multi ar citi si rasciti cu multa placere cuvintele dvs....Chestia cu \"saru\' mina\" mi-a reamintit de limba romana, ca aici unde sint acum, mi s-a intoxicat creierul cu alte limbi...Acu ca sa zic ceva la subiect,nu doresc sa ofensez pe nimeni, dar akm nu sint de acord cu dumneata in priviinta inversunarii impotriva cuvintului \"comunism\"... pentru mine asta e un cuvint , la fel cum e si \"capitalism\"...sub aceste doua cuvinte se ascund OAMENI...Ei sint cei ce aplica bine sau prost un principiu sau altul, o lege sau alta s.a.m.d. Problema cu \"omu\'\" cred ca zace in inversunarea cu care unii vor sa-i domine pe altii, asta in scopul de a face bani, cit mai multi bani...In viziunea vestului, banul este cel ce-ti aduce respect si putere de dominare...Toate bune si frumoase, totusi pina la un punct...Daca fiecare si-ar vedea de treaba lui,ceea ce este imposibil, atunci poate oamenii s-ar intelege unii pe altii, sau unii cu altii si nu ar mai fi atita foamete in lume, razboaie, contracte dezavantajoase intre capitalisti si diverse tari,in dezavantajul \"altor tzari\",intrigi politice,tot tacimul etc... poate prin mai multa educatie, in loc de folosirea fortei prin diverse metode, s-ar ajunge ca oamenii sa aiba mai mult respect unii fata de ceilalti...Eu nu vad in vest decit dezmatz, frica fata de ziua de miine in rindul celor ce muncesc,aroganta in rindul maharilor cu bani,vezi frica si la mahari daca stii sa le prinzi punctele sensibile si le servesti pe tava cind se asteapta mai putin,vad lipsa de respect pentru aproape,vad o inversunare ca fiecare sa-si acopere propriul cur,iar cei din jur n-au decit sa crape,incompetenta cit cuprinde ascunsa sub titluri pompoase si cuvinte goale,disperarea dupa bani,cit mai multi bani,\"shhhh, hai sa investim in stocu\' lu\' peshte\', sa vezi ce de bani faci\", copii deprivati de o copilarie lipsita de griji, ba unii chiar o iau pe aratura mult prea de timpuriu...toate astea le vad in vest...cine are un serviciu si sanatate de la Dumnezeu, traieste rezonabil...dar asta se poate si in Romania daca ai unde munci si esti sanatos...Pentru mine perioada de dinainte de \'89 a fost una dintre cele mai stabile si linistite perioade...este adevarat, depinde de ce doreste sa realizeze fiecare...eu m-am multumit cu copilaria frumoasa pe care am avut-o, cu faptul ca am putut sa-mi planific viitorul - pe vremea aceea- mi-a placut sa am vacante la munte, mare, bunici la tzara, mers Simbata sau Duminica la munte s.a.m.d..Ce as putea sa-mi doresc mai mult decit : scoala fara taxe, un sistem de sanatate, bun sau prost cum a fost, dar a functionat,un loc de munca si posibilitatea de a ma muta unde mi-a placut...Azi, traiesc si muncesc in capitalism...Stresul si dezgustul pe care-l simt sint greu de redat in cuvinte...Am ce-mi trebuie, si totusi nu am nimic...nu am linistea sufleteasca pe care am simtit-o acasa, nu vad nici o latura cu adevarat pozitiva in oamenii nascuti si crescuti in capitalism,nu vad decit inversunarea de a domina si face bani, asa cum am spus mai sus...Nu inteleg de ce multi romani in special, se inversuneaza cu atita incapatinare impotriva,pina si a unei carti scrise de Marx...ii dadeau mai multa atentie daca era scrisa de altcineva???Ce conteaza cine a scris-o, sau in ce perioada a fost scrisa????Transmite mesaje logice??Are un sens????Scriitorul a avut dreptate si o viziune impresionanta a ce urma sa fie (si se pare ca e)???? Daca mesajul trece mai bine doar asa ca-i scris de un vestic,cititi \"Al treilea val\", ca o sa gasiti si acolo idei inspirate de la Marx...
ptiu, na ca era sa uit...am auzit cu ceva timp in urma, economisti americani laudind activitatea lui Fidel Castro si felul cum a condus atitia zeci de ani Cuba...Se pare (fara sa se trimbiteze), ca unele masuri ce privesc in prezent America, au fost inspirate de masurile luate de Castro in reconstruirea Cubei...Asa ca pe fata se zice una sau mai multe ca sa-si tzina tzifna in sus, dar prin spate se fac altele...Am descris foarte sumar citeva idei care-mi vin pe moment...Inca odata, nu intentionez sa ofensez pe nimeni...fiecare cu parerea lui...Dar continutul valoros al unei idei ar trebui considerat si aplicat indiferent de cine a avut sclipirea respectiva, fie ca e fost comunist, sau actual capitalist...Inca odata, pentru mine astea sint cuvinte goale,omul ce se ascunde in spatele acestor cuvinte este cel ce poarta raspunderea a ceea ce se intimpla si cum aplica diversele \"sloganuri\"...O zi buna si mult soare in suflet tuturor!
Parascheva si dumitale - da\' mai laso-n palarie cu duhovnicul matale din Canada, ca aici in toata America de Nord nu exista asa ceva, aici sint cunoscuti ca oameni de afaceri...Fa ce face popa, nu ce zice popa...
• C.T. 12-02-2009, ora 20:17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Alo,alo.Cine ma striga,cine ma cheama?Eu sunt peste tot si in toate,sa nu va speriati si sa nu aveti teama.Oricum,foamea este cea mai tare arma.Cu ea v-am tinut \"la ordin\" si sa nu credeti ca ati scapat de ea...Si nu va mai luati dupa bou\' ala de Marx,ca el a inventat capitalismu\' cu plusvaloarea aia a lui...Ha ha ha ha ce ma raz de voi cu Leana... • ceausescu 10-02-2009, ora 18:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deh,dom\'profesor,eu ce vina am (pacatele mele),daca s-au apucat de plastografiat atatia...dupa ce dracu\'(Doamne iarta-ma),sa-i mai cunosc...parca suntem la bal mascat...nu mai stii cine e si cine nu...sper, ca nu v-am suparat...Scuze, • G.T. 05-02-2009, ora 20:55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@paraskeva: nu zice <<hop>> pana nu sai gardu! • leopardu 05-02-2009, ora 11:45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@gt: prefesoru nu a comentat delok acilea. pe cuvant de pioner. popa nu e dascalu. • fostu 05-02-2009, ora 11:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dom\'profesor,cartile alea nu sunt \"cam\"comuniste,ci sunt comuniste de-adevaratelea.Cum putem gandi impartial si cu folos(propriu),daca nu citim ce are in cap si celalalt?.Uite,mi-aduc aminte ca pe masa de scris a lu\'Tata-mare,pe langa Biblie si cartile lui de agricultura,zootehnie,tamplarie...am gasit si \"Dialectica\" lui Vladimir Ilici,si o brosura albastra iscalita de Nikita Hrusciov \"Bazinul industrial al Dunarii de jos\".Cand l-am intrebat cum se impaca una cu alta,mi-a zis asa:\"Ma\'baiete,toti astia care iti vara sub nas ideile si principiile lor,traiesc pe spinarea ta.Eu am trait si sub rege,si sub legionari si sub comunisti.Studiaza-i pe toti, ca sa vezi ce vor sa faca si sa poti sa te aperi,in folosul tau,si mai ales sa nu-i crezi pe niciunu\',ca ai sa ramai cu traista-n bat\".Ce ziceti, a avut dreptate Mosu\'?(fie-i tarana usoara).Eu recunosc...mie mi-a folosit.Cu stima, • G.T. 03-02-2009, ora 19:06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@G.T.: Cartile tale sunt cam comuniste, nu crezi? • doar o parere 03-02-2009, ora 13:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Parenti, bravo! Ti-ai gasit partener de conversat! O acuzi pe ea ca nu spune nimic dar tu ce spui? Comunism, Ceausescu, PCR si capitalismul e de vina. Ce diferente sint intre fanaticii comunisti si cei religiosi???? Asa cum spuneai \\\"ZERO, nimic, NUL\\\" Ia mai gindeste-te inainte de a deschide gura! Si ca sa-ti iasa din cap obsesia cu capitalismul da-mi voie sa-ti arat adevarul adevarat!!!! Din cuvintarea lui Iliescu \\\"Romania are nevoie de o DEMOCRATIE ORIGINALA\\\" Cuvintul \\\"ORIGINALA\\\" este raspunsul si CAUZA nenorocirilor sociale din TARA!!!! In cazul in care nu ai acces la informatie sau nu intelegi informatia cu voia ta am sa-ti arat cine este Tovarasul Ioan Iliescu. E nascut in Boston, SUA intr-o familie de magnati. Servitorii si argatii pe care i-a avut sint acum cei mai bogati din lume. Este FONDATORUL capitalismului (citeste abecedar) iar ideeile sale stau la baza celor mai faimoase UNIVERSITATI capitaliste. Primele sale cuvinte pronuntate clar si raspicat la virsta de 4 zile 2 ore si 18 minute latitudine nordica,au fost, banii, banii,baniiii, bani, banii, baniiiii, bine asta in limba engleza, money, moneyyyyy, moneyyyyyyy. • akm47 03-02-2009, ora 12:56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pt. Preotul Nu sunt indepartata de realitatile lumesti ci doar vad lucrurile din punct de vedere religios. Iar de maritat o sa ma marit curand! Oricum distractie placuta de luna indragostitilor! • MAPN 03-02-2009, ora 03:47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Clopotare,nu mai e domnisoara.Admin_PGL a fost norocosul! Atita stie asta,plagiatura si profanare de morminte! N-are pic de imaginatie.Ma copiaza si cam atit.Nu e artagos,e las,fuge pe tot site-ul tvr,humor nu are,golaneste nu stie sa vorbeasca...E pierdere de timp cu asta...Am crezut ca am dat de un pet dresat...ioc, sta sub masa si se ... • akm47 03-02-2009, ora 01:37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Preotu\':Saru\'mana Parinte(era cat p\'aci sa scriu profesore),Te rog sa-mi dai voie sa subscriu si eu,pacatosul de mine,la ce a binevoit sfintia-Ta sa ne indrume.
Post Scriptum:Ehe,parinte draga,daca lumea ar mai pune mana pe cate un ceaslov scris de Karl Marx,Thomas Jefferson,Vladimir Ilici Lenin,Joust,Eric von Daniken,Mark Twain,...si l-ar mai lasa dracu\'(Doamne, iarta-ma!)pe Harry Potter,altfel ar vedea lucrurile.Acu\' nu zic,...si Sandra Brawn e folositoare,da\' cu masura ca strica \"personalitatea\".Iaca\'cu stima, • G.T. 02-02-2009, ora 23:56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trebuie sa recunoasteti ca cele mai savuroase misive vin de la prea-îndepartata de realitatile lumesti MAPN. Cu toate eforturile lui akm47, Admin_PGL, mig29 si alti \"profesoru\", nici unul nu atinge sublimul acestie domnisoare (înca?). MAPN - sa ne iluminati spiritele si în viitor, ne mai destindeti stressul cotidian • Preotu\" 02-02-2009, ora 17:16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Draga,Maria Parascheva ai scris mult dar continutul a fot ZERO, nimic, NUL. Ce are de a face criza cu religia? Numai tu intelegi. Nimeni nu te intelege. Daca dumneata il asculti doar pe Parintele Galeriu, mult succes, majoritatea fundamentalistilor i-l asculta doar pe liderul religios si se feresc sa discute cu cei care nu sunt de accord cu religia lor. La fel cum tu iti inchizi gandirea fata de ateisti asa fac si musulmanii. Pentru ei adevarul sta in Koran, pentru evreii ortodixi iin Tora si Talmud etc...
Acele carti \"sfinte\" au fost scrise acum mii de ani si valoarea lor stiintifica este egala cu ZERO. La fel s-a scris si despre Legendele Olimpului insa nici un grec nu mai crede ca ZEUS e cel mai tare zeu. Degeaba te legi de comunisti cand situatia actuala a fost creata de CAPITALISTI si de sistemul CAPITALIST. Te inteleg ca iubesti religia dar asta nu inseamna ca in afara religei viata nu mai exista. Oamenii traiesc aici pe pamant iar problemele trebuie rezolvate tot de oameni caci pana la Dumnezeu te mananca sfintii. Stiu de ce oamenii religiosi i-i urasc pe atei: pentru ca ateii nu vor sa cotizeze bisericii, institutiilor religioase, ei nu cred in \"binefacerile\" si in subjugarea intelectuala si culturala fata de o institutie mistica. Nu numai crestinii i-i urasc pe atei ci mai ales musulmanii si chiar hinduitii. E evident, cine nu crede in religie nu accepta necesitatea mentinerii si subventionarii unei PUTERI in stat care nu se bazeaza pe stiinta sau pe o alegere democratica. Institutiile religioase se implica mult prea mult in viata privata a cetateanului, ii impun ce sa manance, cand sa faca sex, cu cine sa se casatoreasca, cand sa aibe timp liber, ce sa faca cu banii, pe cine sa urasca si pe cine sa ajute, prin cine sa caute intelepciunea, unde sa caute intelepciunea etc... Viata unui om religios este controlata de religie de la nastere pana la moarte fara ca el sa poata lua vreo decizie. Si totul in numele lui Dumnezeu. Acel Dumnezeu nu intervine cand omul are probleme dar trebuie sa fie venerat tot timpul. Iar pentru a fi acceptat ca un om religios bun mai trebuie si sa platesti asazisilor reprezentanti ai lui Dumnezeu pe pamant. Nu conteaza daca acesti reprezentanti nu au nici o dovada despre existetna acelui Dumnezeu. • Parenti 02-02-2009, ora 15:35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De ce il tot utrilizati pe Marx. S-a incheiat cu politica comunista si cu aceste aberatii!! Intr-adevar viata financiara este grea dar asta nu implica astfel de oribile(nici nu gasesc cuvantul) utilizari! Cum sa priviti democratia la nikvelul lui Marx in economie? Dar sunteti de neimaginat!In loc a vedea si acerceta unde este problema fiecaruia trageti cu imbecilitati! Cu atat mai mult cu cat comportamentul este urmatorul: de atei si cu atei noi nu vorbim ca ortodoxi. Deci nu trebuie sa stimulam asa ceva. Apoi se stie bine din ortodoxie ca sunt tot felul de prigoniri in crestinism de la Puscarie, pierderi de case care pot fi provocate tot de atei p[e care- i folositi dupa cum vad si nu se folosesc sub nici o forma! la noi este interzis prin lege Comunismul! Aici(eu sunt in Canada) Preotul duhovnic m-a sfatuit sa nu vorbesc cu ateii. ca drept urmare chiar si in locurile publice a doua intrebare daca urmeaza o conversatie mai lunga(de exemplu coafor..) imi cam este ce religie sunteti? Daca mi se raspunde ateu eu nu discut pe cat se poate(dupa practica mea caci nu prea am) sau discut doar strictul necesar! Dar de aici si sa reapara asa ceva pe post la noi in conditii de criza eu zic sa va mai potoliti! Si in SUA... este criza dar nu folosesc asa ceva pe media! deci nu ne-o mai faceti plus ca la ei nu eset interzis comunismul si tot nu folosesc! Revenind la atei si scriu pentru nestiutori ca la noi sigur mai sunt(aici ei isi cunosc \"drepturile\" de a nu li se vorbi)am fost intr-un loc si evenimentul fiind un pic mai de durata (cu ajutorul lui Dumnezeu!) am pus intrebarea cu religia si afland ca este ateu am schimbat locul dar din nefericire am dat de urmatoarea persoana tot ateu. Este greu dar acesta este comportamentul! Dar mai este loc chiar sa schimbi si de acolo nu pe motiv ca nu este bun ci asa te aduce viata dupa acest comportament si scapi de comunisti chiar si in tarile unde nu sunt interzisi!Ma rog se mai intampla si sa dispara persoane dupa ce se apuca sa practice crestinism din cate am citit intr-o carte ortodoxa plus alte prigoniri deci este greu! Dar asta nu inseamna ca nu ne facem treaba religioasa plus ca nu se dispare decat din medii foarte inalte din ce am citit Universitati( nu stiu in rest!) dar au in acelasi timp si mistici chiar sub acelasi acoperis universitar de exemplu unii capii universitatii sau prin alte posturi atei iar altii profesori...mistici sau simpli credinciosi! Deci revenind la criza va reamintesc ca si Parintele Galeriu a spus sa \"lasi diavolul in pace si numai apare!\" Deci sa speram ca mai incheiati cu asa ceva! Caci nu uitati de miscarea aerului Diavolul daca este stimulat se propaga si multiplica lasat in pace vede ca nu-l bagi in seama si dispare! Cum adica sa oprim inaintarea tehnolgiei trebuie consumat cu cumpatare1 eu spre exemplu am tot felu de mixere pentru bucatarie dar parca nici nu am masini! Sau consum foarte multa mancare semipreparata dar nici nu se sinte in vre0un fel in viata mea pe aceasta parte! Nimic deranjant1 De la ateii pe care ii intalnesc da toate nu sunt extraordinare pe cat se poate! dar asta este cu Doamne ajuta mai departe!suntem dintr-o tara fost comunista si ajung mai repede in jurul nostru din pacate cu tot mersul la biserica si tot felu de slujbe pe care le faci! sa speram ca se rezolva in timp! Deci atentie mare cu ce apareti pe post! • Maria Parascheva 02-02-2009, ora 14:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poti sa-mi iei tot ce-am mai scump pe lume Poti sa-mi iei zile, noptile si anii de vrei Sa ma lasi singur intr-un loc anume De unde sa nu pot vreodata sa ma intorc la ai mei, Poti sa ma faci una cu pamantul Sa ma calci in picioare de-o mie de ori Sa ma sfasai cu dintii si-apoi sa chemi vantul Sa-mi imprastie trupul intr-o mie de zari, Poti sa ma torni intr-un pahar cu apa Sau sa ma uiti pe fundul marii printre pestii rapitori Sa ma lasi sa plutesc pe un val in Marea Moarta Sau din cer cu ploaia incet sa ma cobor, Dar sa nu mi-l iei niciodata pe Ceausescu... Fiindca atunci am sa mor de dorul lui.. Da, Da... de dorul lui! • Admin_PGL (Made in saracie) • 02-02-2009, ora 12:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGL,tradu-i lui negri ce ai vrut sa spui.Sper ca vorbesti cu tine insuti? • 02-02-2009, ora 12:35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Virus-Virusi [Informatica]. Virus-Virusuri [Medicina]. • Plural 02-02-2009, ora 09:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ce prost sunt.Am uitat sa ma prezint. • mak 02-02-2009, ora 09:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVR Media: Ati verificat dv paragraful respectiv în Capitalul? Stirea face prima pagina pe net dar nimeni nu stie de unde sa o ia. Deci unde o gasim în lucrarea lui Marx? • Cheers 02-02-2009, ora 08:28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu occidentul este virusul! Virusii sint la conducerea tarii.Vestul e anti-virusul care o sa curete Romania de TOT! Toate greselile politice facute din 89 si pina in prezent vor fi platite in urmatorii 5 ani.A inceput judecata de apoi. • akm47 02-02-2009, ora 07:35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romania a trait pina acum din inertia sistemului vechi si din banii adusi in tara de cei care lucreaza in vest.Acum incepe adevarata petrecere!!! Atentie sa nu va pierdeti tara.Rechinii financiari au iesit la vinatoare. • akm47 02-02-2009, ora 07:30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cititi comentariile lui akm47 si GT facute la articolul http://www.tvr.ro/articol.php?id=55826&c=720 • Cititor tvr 02-02-2009, ora 07:23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ Admin_PGL,ce faci mai te dai mare cu identitatea lui akm? Doar caracterel sterse si fara valoare fura pseudonime.In cazul in care nu ai stiut sint GRATIS.Tare prost trebuie sa fi. • Vasile D 02-02-2009, ora 05:38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daca nu aveti banii si gonoreea mea e problema voastra. • Admin_PGL (Made in saracie) 02-02-2009, ora 04:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGL tu nu vei da niciodata faliment.N-ai cum! • Admin_PGL (Made in saracie) 02-02-2009, ora 04:32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pai asta se intimpla shi in America. Toate toxic assets sunt atrase intr-o singura banca, cumparate de stat shi revindute publicului cind acestea ishi vor cistiga voloarea de piata. Acum se incearca o regularizare mai seriioasa a jocului bancar, aparatul de conducere nu-shi va mai putea permite sa-shi acorde primele acelea de nesimtiti, de bilioane de dolari, shi alte masuri. Sa ne rugam pt mai bine. • m 02-02-2009, ora 04:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cartea scrisa de Karl Marx s-a intitulat Capitalul si acolo el a descris mai multe tehnici pe care patronii le foloseau pe vremea lui însa zeci de ani cine se numea marxist era luat în râs, batjocorit de pro-capitalisti acum încep din ce în ce mai multi sa observe ca Marx descria adevarul si ca cei care au râs de marxisti, capitalisti greseau si gresesc înca. • Negri 02-02-2009, ora 03:54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marx avea dreptate si a scris mult mai mult decât ceia ce au dezvaluit cei de la TVR. Pâna acum massmedia a atacat marxismul, comunismul, socialismul zicând ca-i doar o Utopie, o greseala însa analiza lui Karl Marx a fost atât de precisa încât problemele pe care el le-a descris se repeta des în sistemul CAPITALIST. Singura diferenta este ca comunistii stiu cine sunt, au o constiinta de clasa pe când restul populatiei crede ca face parate dintr-o asa numita \"clasa de mijloc\" si ca ei nu sunt muncitori, proletari si deci interesele lor sunt diferite fata de ale altor angajati. Patronii sunt sigurii care îsi cunosc interesul, ei îi voteaza pe liberali ei se lupta pentru scaderea impozitelor pe profit, pentru SUBVENTII în favoarea sectorului privat, platite din banii întregii populatii. Tot patronii se bat pentru mai putine drepturi si salrii mai mici pentru angajati, ei au constiinta de clasa. Proletarii sunt dezbinati, cred în \"Visul American\" si spera în \"Raiul pe pamânt\". • Parenti 02-02-2009, ora 01:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
akm47 [Made in China] dezvolta te rog pentru ca ce ai scris este foarte abstract. • Negri 02-02-2009, ora 01:41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...si uite asa, in vremuri de criza,extremistii sunt auziti mai bine.sper ca cineva vegheaza ca mesajul sa nu ajunga prea departe. • nu extremistilor (de opinie) 02-02-2009, ora 00:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ce v-am zis eu frate,ca occidentul e virusul!Ceausescu avea dreptate dar voi ati vrut libertate si-apoi l-ati si lichidat.Acum aveti libertate?S-O CREDETI VOI,CA AVETI!!!Nu mai bine ascultam pe TATA NOSTRU?Eram toti in continuare si fericiti,si scoliti si cuminti si IN CASELE VOASTRE!!Vedeti cum platim pentru luxul ăsta?Acuma daca l-ati impuscat de unde sa mai vina sa ne salveze!? • gelu23 01-02-2009, ora 23:48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daca nu aveti banii si valoreea mea e problema voastra. • akm47 [Made in China] 01-02-2009, ora 23:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deci nu mai visati, pt acum se indeplinesc promt cu +,-,de precizie toate prorocirile acestui geniu al economiei dar si al previziunii celor petrecute astazi,acuma si de care nu vreti sa luati aminte.Ignoranta si cinismul guvernului este insuportabila la imaginea clara cu care se desfasoara decaderea societati tragindune intr-un neant din care nu vom mai avea scapare.Cel putin statistica arata cat de bine vad Romanii dezastrul care ai inconjoara.Si va veni mai gros,nici o grija. • Roman bun 01-02-2009, ora 22:45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nu te poate forta nimeni sa iei un credit iar statul n-are nevoie de bancile falimentare asa ca n-o sa fie nationalizate • spy 01-02-2009, ora 21:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|